Fins a 15 dies abans de la sortida: devolució del 90%
Fins a 10 dies abans de la sortida: devolució de l’85%
Fins a 3 dies abans de la sortida: devolució del 75%
Fins a 48 hores anteriors a la sortida: devolució de el 65%
Fins a 24 hores anteriors a la sortida: devolució de l’40%
Dins de les 24 hores anteriors a la sortida: devolució 0.
Si no presentar-se a l’hora prevista per a la sortida, el consumidor no tindrà dret a cap devolució de la quantitat abonada, llevat d’acord entre les parts en un altre sentit.
En el cas que Tramuntana Aventura cancel·li l’activitat o servei per qualsevol motiu no imputable al consumidor, aquest tindrà el dret al reemborsament de les quantitats pagades, o bé a la realització del servei o activitat un altre dia.
No existirà l’obligació d’indemnitzar al consumidor quan la cancel·lació de l’activitat o servei es degui a motius de força major, entenent per tals aquelles circumstàncies alienes i imprevisibles al control de l’empresa (entre quals les condicions meteorològiques), les conseqüències no haurien pogut evitar malgrat haver actuat amb la diligència deguda. En aquest cas rebrà un val pel mateix import pagat, per canviar-en una altra data al llarg de la temporada o bé la devolució de l’import pagat.
El client no tindrà dret a sol·licitar la devolució si no ha comunicat l’error / defecte enviant un correu electrònic al Servei d’Atenció al Client info@tramuntanaaventura.es dins de les 24 hores de rebut la comanda per informar-nos del problema.
El Client ha d’examinar els Productes amb la major brevetat possible després de la seva recepció per verificar la seva conformitat amb el tipus de Producte objecte de la comanda i l’absència de defectes aparents o ocults en els mateixos. En tot cas, després de la recepció dels Productes, el Client disposarà d’un termini de 24 hrs. per reclamar a Tramuntana Aventura per una eventual diferència de tipus dels Productes lliurats amb els sol·licitats o per l’existència d’un defecte aparent en els mateixos. De detectar el Client un possible defecte intern o no aparent en els Productes, el termini de què disposarà per reclamar a Tramuntana Aventura serà de 3 dies després de la seva recepció.